Monday 3 June 2013

Si pemburu pips, iatah aku tu.



As’salam~ .. bhapa kamu? Tau ku ne, membaca blog ku kan? Nda ja? Jgn eksen :p.. awu bah atupun marah.. pemarah jua kadikita ane eh. Nda dpt bawa beibun,,eheh

Eh aku ane tarus2 menagur tanpa mengenalkan diri nya urg putih “introduction”..lurus kah nda tu ngeheh. Apa?? Asl ??(age/sex/location)  Luan jua kita ane eh mcm kan bekenalan pat Mirc pisin nya :p 

Anu bah, aku ane salah sorang member dari srdcworldwide, nama ku c nazri kalau urg tua tua manggil c naji... tapi nick ku yg ku pakai disini Kucing Amas. Bukan kucing amas yg dalam sejarah bunai atu eh. Napa ku makai kucing amas? Ok, pendek kan cerita, kucing ane sifat nya manja (mcm aku), misteri (pun mcm aku jua), gerak geri nya penuh ketekunan (lagi mcm aku) dan jua suka memburu mangsa (ane saja bukan mcm aku). Kalau nda pecaya kucing suka beburu, kita liat saja katun Tom and Jerry. Dan amas atau bahasa melayu baku nya ialah Emas. Bah buat sementara ane, ane saja lah. lain masa, lain hari kalau umur panjang, ada ku post lagi tentang Technical Chart Analysis dan apa2 jua kait mengait mengenai www.srdcwordlwide.com. sampai jumpa lagi~ lagi` lagi~ (baca dengan ada echo)


No comments:

Post a Comment